LaTeX to MS document

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Nov 12 12:52:33 CET 2001

On Mon, 12 Nov 2001, Zdenek Wagner wrote:

> Kazda rovnice mela jinou velikost, takze bych ji musel nejak zmerit a
> potom prislusne parametry predat programu dvidot. Samozrejme by slo kazdou
> rovnici dat do \vbox'u, ten zmerit, rozmery dat do logu a nejakym skriptem
> vytvorit prikaz pro dvidot. Do toho se mi vsak nechtelo. Proto jsem

ja som postupoval takto:  vytvoril som samostatny subor s rovnicami, ktore boli
oddelene s \newpage. Potom:  dvidot.exe ......... eq.dvi /om+ eq?? mi vyrobi zo
vsetkych stran PCX (eq01.pcx, eq02.pcx...), sice nerovnake, ale orezane. Tak
ako su, ich vlozim do Wordu. Vo Worde treba iba nastavit, aby boli vsetky
rovnako zmensene, tym padom budu mat voci sebe taky isty pomer, ako v TeX-u.

Takto mate za pat minut aj dvadsat rovnic uz vo Worde.

Ladislav Bitto