LaTeX to MS document

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Nov 12 12:01:27 CET 2001

On Mon, 12 Nov 2001, Ladislav Bitto wrote:

> Neviem co ste orezaval, ale dvidot ma tiez parameter na orezavanie.

Kazda rovnice mela jinou velikost, takze bych ji musel nejak zmerit a
potom prislusne parametry predat programu dvidot. Samozrejme by slo kazdou
rovnici dat do \vbox'u, ten zmerit, rozmery dat do logu a nejakym skriptem
vytvorit prikaz pro dvidot. Do toho se mi vsak nechtelo. Proto jsem
dokument vytvorit v jednoucelovem SGML, pomoci SGMLS.pm jsem vytvoril HTML
bez rovnic a LaTeXovy zdrojak s rovnicemi, z nej jsem udelal nekolik
stranek v PCX a ty jsem v Embellishi rozkousal (v gimpu to jde take, ale
tehdy jsem ho nemel).

> ak ich vlozite s vacsim rozlisenim, budu menej hrbate alebo vobec.

Ja Word nemam a nemel jsem cas na cizich pocitacich moc experimentovat.
Word si pri vkladani obrazku vsima poctu pixelu a rozliseni si domysli
sam. Jestli to jde nejak ovlivnit, to skutecne nevim a nechce se mi to
zkoumat.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/