LaTeX to MS document

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Nov 12 11:33:52 CET 2001

> zakladni tagy jako <b>tucny text</b> se pritom zachovaji. Matematicke
> rovnice jsem ovladacem dvidot z emTeXu prevedl na PCX, orezal bitmapovym

Neviem co ste orezaval, ale dvidot ma tiez parameter na orezavanie.

> editorem a vlozil do Wordu jako obrazku. Jsou sice hrbate, ale jsou tam.

ak ich vlozite s vacsim rozlisenim, budu menej hrbate alebo vobec.

Aj ja musim obcas odovzdat nieco vo Worde. Vyrobil som si prevodnu tabulku
LaTeX->RTF a s tym to prekodujem (funguje cestina/slovencina, fonty,
matematicke vyrazy, index/exponent - je to dakde na brnenskom serveri).

Ked staci PCX - text niecim prekodovat, tabulky, rovnice, obrazky do PCX.
Ako uz pan Wagner pisal, je s tym robota, ale urcite menej, nez by ste to
cele prepisovali.