LaTeX to MS document

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Mon Nov 12 09:22:19 CET 2001

Budem prasa. Ulozte si stranky ako *.jpg (resp. format, ktory podporuje Word)
a rucne ich tam povkladajte. Prikazu dostojite a pracu odovzdate vo Worde. Akykolvek iny
postup Vas bude stat neumerne vela casu a este ovela viacej casu ak chcete aby text vyzeral
slusne (vlastna skusenost).

Mozno by sa rovnako dalo pouzit pdfcslatex a pomocou Adobe Distilleru a Acrobatu (nie
Acrobat Readeru) previest do Wordu. Ci to ide neviem, neskusal som.

S pozdravom
Pavol Habuda