Rejstrik (index)

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Thu Nov 8 17:03:04 CET 2001

On Thu, Nov 08, 2001 at 08:41:13AM +0100, Miroslav BALDA wrote:
> 1. doporucovany povel >>cat<< nemam k dispozici, protoze
> pracuji pod Windows 2000. Podobne je to s programen
> jsem jinou verzi na CTAN nenasel. Je tam sice i zdrojovy
> soubor v C, ktery je pro mne, jako cloveka, ktery nema
> kompilator C, sotva pouzitelny (ma nekdo tento program
> prelozeny, aby pracoval pod Windows?).

Některé prográmky si asi musíte stáhnout (zkuste www.djgpp.com --
zejména sort,tr a uniq; nebo www.simtel.net, kde by měly být
ekvivalenty).

> 2. V posledni dobe se mnozi v konferenci necitelne nebo
> sotva citelne zpravy, ony vyse zminene odpovedi nevyjimaje
> (z vetsi casti). Duvodem pro to je pouziti ceskych
> akcentovanych pismen. S ohledem na rozdilnost instalaci
> cestiny na ruznych systemech bych doporucil (ostatne jako v
> minulosti se jiz stalo) pouzivat pouze ASCII sadu pismen,
> kterou jiste (mozna s mensimi problemy) precte kazdy.

Vzhledem k existenci funkčních a podporovaných standardů pro
vzájemnou komunikaci bych Vám doporučoval upgradovat na něco
rozumnějšího (zkuste Pegasus Mail, Outlook Express nebo Netscape
Messenger). Pokud máte důvody věřit tomu, že mám špatně nastavený
emailer (já si myslím, že nikoli), tak mě prosím opravte, řád se
napravím (pochopitelně, tohle se týká kohokoli na listu).

	Hezký den

			Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

Sometimes it is said that man cannot be trusted with the
government of himself. Can he, then, be trusted with the
government of others?
	-- Thomas Jefferson, in his 1801 inaugural address