Rejstrik (index)

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu Nov 8 11:57:06 CET 2001

"Miroslav BALDA" <balda at cdm.it.cas.cz> writes:

> Dobry den,
>
> nezna nekdo nejaky programek, ktery dela "histogram" slov?
> Tedy zjisti v celem dokumentu cetnost slov. Tusim, ze by mi
> mohl pomoci pri predbeznem pruzkumu, co by se mohlo dat do
> rejstriku (po manualnim vyberu jen zlomku z celku). Jinak
> je to prace hrozna, i kdyz ji makeindex znacne usnadnuje.
>
> Dekuji predem.
>
> M. Balda

Ak by ste nasli niekoho, kto pouziva Emacs, balik reftex ma slusnu
podporu tvorby indexu. Na zaklade vytypovanych slov umoznuje napriklad
automaticke prehladavanie zdrovovych suborov a vkladanie indexovych
znaciek. To je dalsia cast namahavej a neproduktivnej prace pri
vytvarani indexu.

M. Fikar

mailto:fikar at cvt.stuba.sk
http://www.ka.chtf.stuba.sk/fikar/fikar.htm