Tabulka v pate stranky - plain

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Nov 6 09:23:25 CET 2001

On Tue, 6 Nov 2001, Polach Josef wrote:

> Dobry den,
>
> do paty stranky potrebuji dat malou triradkouvou tabulku. Dockal jsem
> se vsak toho, ze se mi bezny text ze stranky nalepil tesne na vrsek te
> tabulky a vypada to hloupe.
>
> V TBN P. Olsaka se na str. 264 nahore pise, ze je to znama chybicka
> makra plainu, ktera se projevi pri zapnuti \offinterlineskip (to tam v
> te tabulce mam). Zkousel jsem do te tabulky pridat nahoru prazdny

Uvedomuji si, ze momentalne je toto uz jen chybicka TBN a nikoli plainu.
Po prvnim vydani TBN jsem chybu reportoval Knuthovi, on ji akceptoval a v
novem plainu opravil. Mou chybou pak bylo, ze jsem ten text pri priprave
druheho vydani TBN neopravil tak, ze bych napriklad napsal, ze to je
chybicka _starsich_ verzi plainu, ale nikoli soucasne. Zanesu to do
errata.txt.

> radek bez ramecku, ale zbytek tabulky se uplne rozeschnul. Nejaky

Nevim presne, co to znamena "zbytek tabulky se uplne rozeschnul" a ani
nevim, jakymi makry je ta tabulka do paty strany implementovana. Takze na
puvodni dotaz odpovedet neumim.

Petr Olsak