gs died due to signal 13

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Sat Nov 3 03:52:08 CET 2001

On Fri, Nov 02, 2001 at 04:21:33PM -0500, Matej Cepl wrote:
> když jsem startoval xdvi, tak jsem obdržel tohle (RH 7.0CZ a
> ghostsript 7.0). Nevíte někdo co s tím mám dělat?

Ach jo. Tak se mi to zase povedlo, že si odpovídám na vlastní
dotaz. Když jsem se podíval na groups.google.com, tak jsem
samozřejmě okamžitě zjistil, že ve verzi 7.0 je chyba.

Mohu alespoň potvrdit, že verze 7.03-1 (nainstalovaná z binárního
rpmka dodávaného alladinem) je bez problémů.

Proč jenom ta koncovka je tak buggy (v souvislosti s probíhající
diskusí o nefunkčním Acrobatu)? :-(

		Děkuji a omlouvám se za zmatení

			Matěj

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

We are told that [St. Anthony] once fell into dejection, finding
uninterrupted contemplation above his strength; but was taught to
apply himself at intervals to manual labour by a vision of an
angel who appeared platting mats of palm-tree leaves, then rising
to pray, and after some time sitting down again to work; and who
at length said to him, "Do thus, and thou shalt be saved."
	-- Life of St. Anthony