OT: seskladani stranek pro tisk

Bohdanecky Zdenek Jr bohdik at bohdik.cz
Fri Nov 2 16:23:46 CET 2001

Friday, November 02, 2001, 3:57:41 PM, you wrote:

TZ> Vyrobim si PS nebo PDF soubory a vysledkem ma byt oboustranne potistena
TZ> brozurka formatu A5 (tj. kdyz se rozevre, tak je to A4 landscape), ktera
TZ> je v miste prelozeni sesita.

Prave jsem se s tim v pondeli "popral". :) Sazim na A5 (prikaz
\special v tele .tex, nebo pak parametr pro dvips -- nedavno mi to tu
radili -- aby vysledny ps soubor mel rozmery formatu A5), kdyby se
jednalo o A4, musel bych to pomoci psutils zmensovat.

dvips dokument.dvi
psbook dokument.ps brozurka.ps
psnup -Pa5 -2 brozurka.ps tisk.ps

a pak uz jen vytisknout vznikly tisk.ps na duplexni tiskarne
(tisknul jsem pomoci Ghost View).

Jinak by se musely vytisknout napred sude a potom liche stranky -- viz
prvni.tex (Prvni setkani s TeXem od p. Olsaka)

psbook prehaze stranky a psnup hodi dve vedle sebe na A4. Nastroje
byvaji zahrnuty v distribuci TeXu.

--
S pozdravem
Zdeněk Bohdanecký Jr.