PDF

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Nov 22 15:10:47 CET 2001

Dobry den,

zda sa, ze sa opat koncia krasne casy. Vyrabal som dokumenty v v Texu s pk
fontami, EPS obrazkami a vystup na osvitku som robil pomocou dvips. Teraz po
prvykrat to nedokazali vypustit a pri tej prilezitosti mi oznamili, ze 90%
ludi uz robi v PDF a za dva roky mi nikto PS subor nevypusti. PDF subory si
vyrabam len pre vlastnu potreby Adobe distillerom 3 (samozrejme s Type 1
fontami). Z diskusnych prispevkoch o pdftexu vidim, ze tam nevladne taka
pohoda ako vo svete Texu+dvips. Hlavne by som musel prejst na nejake cudne
formaty obrazkov. Preto otazka: Da sa nastavit distiller Adobe Acrobatu tak,
aby vysledok zodpovedal presne tomu co dostanem z Postscriptu? Pri
defaultovom nastaveni distilleru to samozrejme tak nie je, ale na nenarocnu
cetbu na obrazovke postacuje.

Zdravi

Anton Surda