LaTeX to MS document (2)

Zdenek Krelovec krelovec at students.zcu.cz
Mon Nov 19 17:26:06 CET 2001

Zdravim vsechny,
po tom, co jsem procetl veskera doporuceni, pozadavky a "navody",
ktere jsou na ZCU FEL k mani, co se tyka diplomove prace a nekolika
konzultacich s nekolika lidmi, co maji neco do cineni s moji
diplomkou jsem se dozvedel:
Format MSdocument je pouze doporucen proto, protoze je udajne
nejpouzivanejsi a ja si to pry muzu psat v cem chci, az na to, ze tu
musi byt v nejake forme, ktera jde otevrit ve Wordu (netusim proc) a
to co ulozim do doc musi odpovidat pouze obsahove moji dipl.praci.
Po tom co jsem dostal za odpovedi (Dik vsem) je asi nejednodusi
navrh, ktery mi prisel soukromym (tzn. ne pres konferenci) mailem:
Prekonvertovat zdrojovy text do kodovani pro Win, importovat do Wordu
a tam potom upravit prikazy section,subsection atp. na styl Nadpis1,
Nadpis2 atp. no a rovnice vlozit jako obrazky. Udajne je s tim nejmin
prace (nepocitam navrh vlozeni celych stranek jako obrazku). A pak to
cele ulozit. Akorat netusim co s obrazky co mam v EPS - to asi Word
nezbasti (ma nekdo nejaky napad ???)
Dik
S pozdravem
Zdenek Krelovec