Help with LaTeX please !!!

fialky at seznam.cz fialky at seznam.cz
Wed Nov 14 23:52:50 CET 2001

Ahoj CSTUGu !

Nedávno jsem se vrhl na LaTeX, protože Word už mě děsně štval.

No a má něsný problém ...

Použil jsem dokument \article{report}

No a potom je struktura používám i \part{Tohle je první část} a \chapter{Tohle je první kapitola}

Samozřejmě, že v textu to vypadá takto.

Part I
Tohle je první část

Chapter 1
Tohle je první kapitola

No a já potřebuji, aby se mi do \tableofcontents (tedy do obsahu normálně "Tohle je první část" a "Tohle je první kapitola") normálně zapsalo proto nemohu použít \part*{Tohle je první část} a \chapter*{Tohle je první kapitola} - Sice tak se Part I a Chapter 1 nevypisuje, ale neníto v obsahu a já to tam potřebuji. Poraď mi tedy prosím, jak udělat, aby se to normálně zapsalo do Obsahu, ale v textu se nepsalo Part I a Chapter 1, ale psaly se tam pouze nadpisy. Nasledný příklad, jak by to mělo vypadat v textu:

Tohle je první část

.
.
.

Tohle je první kapitola

- a tady už následuje normální text dokumentu

? Možná se to řeší pomocí [], ale to se mi nedařilo a podle mě hranaté závorky pouze mění položku do obsahu, ale v textu Part I a Chapter 1 nechávají, ale nejsem si jistý.

No a ještě bych prosím potřeboval, jestli nevíš, kde najít, jak pod SuSE Linux 7.1 sprovoznit LaTeX s českými znaky, uvozovkami, ... já jsem to zatím dělal pouze pod Windows a používal jsem MikTex a CSLaTeX a CSPlain, který jsem horko těžko nainstaloval podle internetového návodu Honzi Paubrechta nebo tak nějak se to jmenovalo.

Díky moc a ozvi se mi prosím co nejrychleji fialky at volny.cz