IPA Type1 fonty

Matej Cepl ceplma00 at yahoo.com
Mon Nov 12 23:04:01 CET 2001

Dobrý den,

chtěl jsem pro svoji manželku (abych ji nalákal na Linux :-)
připravit IPA Type1 fonty (International Phonetic Alphabet).
Jediné co jsem nalezl byly ale tipa-type1 fonty pro Debina. Po
strašné bitvě s RPM jsem nakonec vítězně udělal balíček, který
fonty nainstaluje (poslal jsem ho na
ftp://incoming.redhat.com/libc6 -- snad se někdy objeví na
rpmfind.net). Ale když jsem to dokončil, tak jsem si uvědomil, že
mi schází tipa.sty, který by byl ekvivalentní tomu, který je
přibalen k původním Metafontovým IPA fontům. Je to ale příšerně
složité a moc se mi nechce do toho to celé předělávat (to radši
zůstanu u toho Metafontu a budu mít zmršený PDF). Nevíte někdo o
nějakém hotovém řešení?

	Děkuji

		Matěj Cepl

Matej Cepl, ceplma00 at yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

The American Republic will endure, until politicians realize they
can bribe the people with their own money.
	-- Alexis de Tocqueville