Tabulka v pate stranky - plain

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Tue Nov 6 06:41:47 CET 2001

Dobry den,

do paty stranky potrebuji dat malou triradkouvou tabulku. Dockal jsem se vsak toho, ze se mi bezny text ze stranky nalepil tesne na vrsek te tabulky a vypada to hloupe.

V TBN P. Olsaka se na str. 264 nahore pise, ze je to znama chybicka makra plainu, ktera se projevi pri zapnuti \offinterlineskip (to tam v te tabulce mam). Zkousel jsem do te tabulky pridat nahoru prazdny radek bez ramecku, ale zbytek tabulky se uplne rozeschnul. Nejaky \vskip tam taky nefunguje a nevim, jak tu tabulku odtlacit niz.

Budu vdecny za jakekoliv - i brutalni - reseni. Ta tabulka se neopakuje, zustane jen na prvni strance.

Dekuji a preji hezky den

Josef

mailto:j_polach at email.cz