Prosba o pomoc - styly pro cd-cover

Tomas Valusek tvalusek at vs.inext.cz
Fri Nov 2 20:34:43 CET 2001

Dobry den,

podarilo se mi nainstalovat tridu cd-cover a zjistil jsem, ze v podstate
nabizi hlavne definice rozmeru a pozic ploch, po jejichz potisteni a
vystrihnuti vznikne obal pro CD.

Prosim timto o pomoc s tvorbou layoutu, ktery by mi usnadnil tvorbu bookletu
a podobnych veci na CD. S LaTeXem si jeste moc netykam a pokud muzu, vyhybam
se, coby prakticky nevidomy, prikazum ovlivnujicim rozlozeni prvku na
strance a radeji uzivam "strukturni" znacky.

Za pomoc pri vytvoreni jednoducheho, lec pouzitelneho layoutu timto dekuji.

Tomas Valusek