Draft verze obrazku

Vit Zyka zyka at cmp.felk.cvut.cz
Thu May 31 14:05:03 CEST 2001

Pro uplnost: lze uvest i vice adresaru:
	\graphicspath{{prvni/adresar/}{druhy/adresar/}}

> Ma to jednu nevyhodu. Prislusny \special pak obsahuje pouze jmeno souboru
> bez cesty, takze dvips jej nenajde, pokud se stejna zmena neudela i v
> nastaveni adresaru pro dvips. Ja proto radeji pouzivam
> Zdenek Wagner

S timto chovanim jsem se nesetkal a dvips najde obrazky, protoze JSOU v
dvi uvedene s celou cestou. Ale tuto vlastnost graphicxu nepouzivam dele
jak rok, takze mozna v nejake starsi verzi to bylo jinak...

Vitek Zyka