TeXove systemy a editory (fwd)

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu May 31 10:20:22 CEST 2001

Pavol Habuda píše:

> Existuje program Metagraf:
>
> http://www.icewalk.com/softlib/app/app_01011.html

Domovska stranka je

http://w3.mecanica.upm.es/metapost/metagraf.php

Je potreba Java 2 a vystupem je metapost. Posledni verze vypada uz
dost slusne (na urcite veci), ale bohuzel porad (uz radu mesicu) neni
dokoncen anglicky manual (mnohokrat jsem to urgoval) a spanelsky
bohuzel neumim. A radu jemnejsich nuanci se jen zkousenim klikani
na menu vubec nepodari udelat. Autori pisi, ze je jim jasne, jak je
manual dulezity pro vetsi rozsireni, ale porad nic. Prelozena je jen
cast.
Zdravi
        Jaromir Kuben