TeXove systemy a editory (fwd)

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu May 31 08:15:59 CEST 2001

Jirka Kosek wrote:

> Náhled pro Word není nutný. Pokud v obrázku chybí, zůstane v dokumentu
> prázdné místo, ale při tisku se obrázek doplní.
>
> Na nepostrcriptové tiskárně můžete vytisknout přes virtuální ovladač
> postscriptové tiskárny a GhostScript.

Tohle samozrejme vim, ale neni mne to mnoho platne.
Kdyz si chci sam pro sebe neco vytisknout, stejne
pouziji TeX a s vkladanim obrazku nejsou problemy.
   Situace, kdy potrebuji vkladat EPS obrazky do
Wordu nastava, kdyz potrebuji treba spoluautorovi
- ryzimu Wordistovi - poslat koncept clanku i s obrazky
ke konecne uprave. On vetsinou v zivote neslysel
o PostScriptu (tim mene o GS), nejsou soucasti
MS Office.
   Potrebuji tedy vkladat format, ktery Word
"vezme za svuj" a bude schopen ho vytisknout pres
libovolny Wokenni ovladac. Takto vetsinou
funguje vlozeni bitmapy (treba ten TIFF), ale
to zase neuspokojuje moje predstavy o kvalite.
Je nejaky takto spolehlive fungujici vektorovy format?

                    Prijemny den vsem,

                             Lubos Kloc