Rustina - Ligatury

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 30 14:14:04 CEST 2001

On Wed, 30 May 2001 A.Krsek at SH.CVUT.CZ wrote:

> Vdaka za vsetky odpovede, riesenia zafungovali a mne je to uz tiez
> trochu jasnejsie.
> Co sa ineho fontu tyka, tie, co som doteraz nasiel, bez vynimky
> predpokladaju ruske kodovania, ci uz cp866 alebo koi8-r. S tym
> prekodovanim to ale nie je marny napad, snad by to slo priamo na
> urovni texovych \catcode`X=13\def X{cislo} prikazov. Skusim.

Ne uplne. Alespon ja jsem potreboval predefinovat (pro fonty LH*) i
normalni anglicka pismena. Kdyz ale napisu \catcode`e=13, nebude mi
fungovat ani \def... Muj filtr zacina pracovat na makru \LHchars a konci
na \endLHchars a TeXove sekvence, zavorky a procenta ponechava beze zmeny
(a taky interpunkci a cislice, ktere jsou na stejnych pozicich, pokud si
to pamatuju dobre).

> 		Krasny den prajem. Alexander Krsek

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz