TeXove systemy a editory (fwd)

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Wed May 30 10:32:37 CEST 2001

No tak dobre :-)
Zaroven se omlouvam tak trochu za offtopic (a vsem, kteri Word nenavidi).

Jednou jsem musel pouzit tuhle kombinaci, protoze jsem psal zpravu s
kolegou - wordistou. Ale ja pouzivam obrazky pouze v EPS, takze jsem resil
vkladani do Wordu. (motivation study)

Tyka se verze 2000.

1) Proste vlozite EPS (pote, co ho premluvite, nekolika vlozenich CD a
rebootech), ja jsem ho tam vkladal jako link na soubor.
2) Word vtipne zobrazi hlasku, ze PS je urcene k tisku na PS tiskarnach, a
proto ho nezobrazi (udela prazdny obdelnik s touhle hlaskou; zaroven pro
pobaveni LaTeXistu, az zas budou poslouchat, jak je LaTeX neinteraktivni)
3) Otevrete EPS v GhostView, zvolite Edit->Add EPS Preview->Windows Metafile
a viola - obrazek je na svete. Hnusnej, ale je tam. Zaroven nedoporucuji
tisknout jinak nez na PS tiskarne, protoze tu hlasku mysli (de)Bill zcela
vazne.
4) Urychlene se vratime k (La)TeXu a dal se wordistum smejeme.

Doufam, ze navod pomuze vsem ucastniku, kteri jsou nekdy znasilneni.

Petr Aubrecht

EPS

<mailto://kloc@ipm.cz>
<http://www.ipm.cz/~kloc>