TeXove systemy a editory (fwd)

Voborsky Lukas Lukas_Voborsky at kb.cz
Tue May 29 09:15:17 CEST 2001

Zdravim,

LaTeX nepouzivam prilis dlouhou dobu. Po nekolika kratkych experimentech s
dosovou verzi TeXu nyni s velkou spokojenosti pouzivam MikTeX. Jestli vam
dobre rozumim, tak editujete pod Windows a prohlizite pod DOSem. Vetsine
monitoru trva ale relativne dlouhou dobu, nez se rozsviti pri prechodu z
jednoho grafickeho modu do jineho. Nerusi vas to? Me to tedy strasne vadilo.

Lukas Voborsky