TeXove systemy a editory (fwd)

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon May 28 10:57:45 CEST 2001

ja ho v tom DOS-e prepinam na jednu jedinu klavesu uz sedem rokov!
Teda som v editore: stlacim jednu klavesu a vidim DVI
     som v DVI:     stlacim jednu klavesu a som v editore (tam kde som
                    prestal)

> Ono je to asi tim, ze emTeX je psan pro OS/2 a tam chodi skvele. Ve WinNT
> se mi nikdy nepodarilo spustit dviscr, 16bitovy dvipm jsem nezkusil, ale
> prepnuti mezi DVI preview a editorem pomoci Alt-Tab chodi taky.

Ja som to kolegovi tiez nespustil. Stlacat Alt-Tab je pre mna brzda.
Nastavil som mu ten svoj editor tak, ze na jednu jedinu klavesu vidi PS.

Teda je v editore: stlaci jednu klavesu a vidi PS
     je v GS:      zrusi GS a je v editore (tam kde prestal)

Pri terajsich masinach uz to nie je casovy problem.

Zdravi
Ladislav Bitto