kombinace lscape a portrait

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Mon May 28 10:56:33 CEST 2001

On Mon, 28 May 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Mylit se tim nenecham, ale jinak umi Yap zobrazovat EPS obrazky (diky
> GhostScriptu), tak jsem myslel, ze i tohle. No, neva, stejne se z Yapu neda
> tisknout.

Zobrazeni EPS je docela jednoducha operace, nastartuje se GS, posle se
jmeno souboru a vyrastrovana bitmapa se vlozi do DVI prohlizece. Rotace
textu je horsi. Musim zjistit, ktere \special jsou prislusne PS operatory,
musim najit jmena fontu, najit k nim prislusna PS jmena, pokud jsou
vektorove, musim umet najit PFB, pokud jsou bitmapove, musim najit metodu,
jak je prevest do formatu, kteremu rozumi PS, zkratka musim udelat to, co
umi dvips. To je duvod, proc to DVI prohlizece nezvladnou.

> Petr Aubrecht

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/