kombinace lscape a portrait

Petr Aubrecht aubrech at labe.felk.cvut.cz
Mon May 28 09:32:29 CEST 2001

landscape. Jedna se mi o nasledujici vec: potrebuji vlozit velky obrazek (na
celou A4) a je nutne, aby popisek obrazku byl pod nim, tj. pri formatu
lscape dole (pro portrait na prave strane a psan zespoda nahoru).

> Vhodny je napr. balik rotating. Tusim, ze je jeste nejaky balik na otaceni
> popisu, ale ted si nevzpomenu na jmeno. Je to popsano v The LaTeX
> Companion hned blizko popisu rotating.
> Zdenek Wagner

Ja jsem to delal takhle:

\usepackage{rotating}
\clearpage
\begin{sidewaysfigure}[ht]
\centering%
\epsfig{file=pictures/over.eps,width=\textwidth,angle=0}%
\caption{Schema of \SIGMA}
\end{sidewaysfigure}

V Yapu se sice nezobrazi caption, ale je tam (a hlavne v PS a PDF). Udela
obrazek na celou stranku presne tak, jak jste chtel.

Petr Aubrecht