MiKTeX x CSLaTeX

arnost arnost at cs.cas.cz
Fri May 25 09:51:06 CEST 2001

Dne Èt, 24 kvì 2001 jste napsal(a):
> Zdravim, cestinu jsem instaloval presne podle navodu na cstugu (MiKTeX 2.0),
> ale nakonec se format LaTeX chova porad "anglicky" a ignoruje
> diakritiku...:( Nevite v cem by mohla byt chyba? Neni nejaky prikaz, ktery
> zmeny - pocesteni inicializuje? Samozrejme jsem ve svem dokumentu nevynechal
> prikaz \usepackage{czech}
> Diky za jakoukoliv radu....

rady jsou dve:

1.. vsechny operace se musi delat s parametrem --tcx=cs1250.tcx (tj. i initex, i
nasledne spousteni latexu)

 2. musi se zlikvidovat czech.sty z babelu (bud smazanim, nebo nejak
rafinovaji rici, aby pri volani cstexu miktex predrazoval cestu k spravnemu
cstex.sty)

--
Arnost Stedry
Ustav informatiky