Ceske prostredi

Michl Ladislav xmichl03 at stud.fee.vutbr.cz
Thu May 24 13:53:13 CEST 2001

On Thu, 24 May 2001, Hans Ginzel wrote:

> 	Dobry den.

preinstalovat funkci system je blbost. btw, proc jste si nezalohoval
konfiguraky?

>     V Debianu je balíček csplain, cslatex standardne v distribuci.

on uz to neni samostatny balicek. viz nize.

>    Podivjte se do ftp://math.feld.cvut.cz/pub/cstex/unix/. Bud z
> podadresare RPMS
> vhodny balicek, nebo rucne:
>
>     Downlod cs{plain,fonts,psfonts,latex}.tar.gz. Rozbalit do
> /usr/share/tetex.
[snip]

csplain aj. je soucasti tetexu od (z changelogu)
Fri Sep  3 13:50:51 CEST 1999
	[snip]
	* added csplain, cslatex support

a to bych se divil, kduby to kluci od RH zase vykuchali. postup, ktery
uvedl pan Ginzel je samozrejme spravny (jen neni treba nic stahovat). take
muzete pouzit texconfig(1).

hezky den,
--ladis