Umistovani objektu na strance

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu May 17 09:39:37 CEST 2001

z balickov, ktore poznam su to poster a a0poster.
poster: tlaci sa na viacero A4 s tym, ze su na kazdej z nich naznacene
okraje, ktore treba orezat a potom zlepit.
a0poster : v draft rezime sa vytvori jedna stranka A4, ktora je vo
finalnej verzii vo formate A0 (myslim, ze aj ine velkosti su
podporovane). Sucastou je aj balik na pouzitie fontov v plagatovych
velkostiach.
Skusal som obe. Poster pouzivam na vytvaranie velkych nadpisov, A0poster
na postery na konferenciach (spolu s pstricks atd).
M. Fikar

Petr Lorenz wrote:

> Dobry den,
>
> mam nasledujici problem: potrebuji udelat v LaTeXu prezentaci na
> 'plakat' a chtel bych pouzivat nejaky nastroj, kterym bych mohl
> jednoduse rozmistovat objekty na strance (at uz obrazky, nebo kusy
> textu). Nevite nahodou nekdo, jestli je na to dobre pouzit nejaky .sty
> balicek, prip. jak jinak 'dojit k cili' :)
>
> Diky

Dr.Ing. Miroslav Fikar
Associate Professor, Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology, Slovak University of Technology in
Bratislava
Radlinskeho 9, 812 37 Bratislava, Slovak Republic
E-mail: fikar at cvt.stuba.sk, Url: http://www.ka.chtf.stuba.sk
Tel: ++421(7) 59.325 354, Fax: ++421(7) 52.49.64.69