Fonty

Polach Josef polach.j at pbsvb.cz
Thu May 10 09:27:52 CEST 2001

Schopne je to popsane v "Jemny uvod do TeXu" - preklad podle Prof Dooba. Je tam i seznam tech dostupnych pisem
Nemam to zrovna po ruce, ale je to priblizne takto:

cm -- computer modern
cs -- varianta CS-font
..r -- antikva (jako roman)
..tt -- typewriter (jako courier)
..i -- kurziva
..sl -- sklonene
apod.
cislo na konci znamena zakladni velikost

Zdravi

Josef