Diplomka

Martin Lebeda mlebeda at centrum.cz
Thu May 10 07:57:25 CEST 2001

On Wed, May 09, 2001 at 09:09:47AM +0200, Lubos Kloc wrote:

> Je neuveritelne, jak nektere ceske vysoke skoly
> lpi na zcela zastaralych pravidlech, a pritom
> by mely byt stredisky novych myslenek a technologii.
> Tento pozadavek na vzhled tzv "normostrany" ztratil
> smysl, kdyz se prestal pouzivat (mechanicky)
> psaci stroj.
>
> Vzhledem k tomu, ze mam deti v patricnem veku,
> velmi by me zajimalo, ktere VS se takto chovaji

No diplomovou praci jsem odevzdaval jiz pred nejakym rokem na ZCU a musim
rici ze v mem rocniku to takto nemel snad nikdo. Sice to je v
doporuceni, spolu s jinymi doporucenimi (radkovani, vzhled sekci literatury,
obsahu apod.). Vetsina to psala ve wordu, nekteri v LaTeXu, nikdo pravidlo
60x30 nedodrzel a nikdy jsem neslysel ani slovo, ze to je chyba.

Jste si opravdu jist, ze to je vyzadovano? Nejedna se jen o nejaky stary
dokument, ktery neni treba brat doslova v bodech, kde to nema smysl?

Martin