slozena zavorka ve fontu tt

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 9 14:09:19 CEST 2001

On Wed, 9 May 2001, Petr Aubrecht wrote:

> Dobry den,
>
> mam takovy hloupy dotaz, ale nejsem schopen ho vyresit.
>
> Potrebuji slozenou zavorku ve fontu tt.
>
> Zkousel jsem
> \texttt{\{} - dava textovou (takovou hubenou, vysokou)
> \{ - nemlich to samy
> \verb|{| - TOHLE je presne ono, jenze se to neda pouzit v makru. A to prave
> potrebuju.
>
> Stare maily jsem prohledaval, lec nenasel. Predpokladam, ze se zase naucim
> neco, co jsem doted neznal (a za co dostanu vynadano, ze jsem nenastudoval z
> TBN).

\{ je pomerne slozite makro a samo si vybere font, vetsinou matematicky.
Nenasel jsem jine reseni nez vytvorit zavorky s kategorii 12 a vlozit je
do vhodnych maker, aby se daly pouzivat kdekoliv. Nejsem si jist s
kategoriemi oteviraci a zaviraci zavorky skupiny, myslim, ze je to 1 a 2,
ale radeji si to po mne zkontrolujte. Pak funguje nasledujici

\begingroup
\catcode`\[=1  \catcode`\]=2
\catcode`\{=12 \catcode`\}=12
\gdef\lbr[{]