Hlavikove papiry

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed May 9 08:49:13 CEST 2001

On Fri, 4 May 2001, [windows-1250] Marek Olšavský wrote:

>                 Dobry den,
>     nevim, jestli se mi povede zformulovat dobre otazku, ale pokusim se o to. Pouzivam LaTeX a potrebuji poradit, jak vytvorit a napojit dalsi LaTeXovy soubor, ktery by se mel vyskytovat na kazde strance dokumentu ve forme jakesi hlavicky (na zkratka a dobre potrebuju, aby mi i v LaTeXu sli psat firemni dopisy na hlavickove papiry).

Udelat jako zive zahlavi, pro zacatecniky je nejsnadnejsi balik
fancyheadings.

>     A navic jde vubec vytvorit nejake makro, ktere bude includovat obrazek ve formatu *.eps, nebo *.png podle toho, jestli zpracovavam csLaTeXem, nebo pdfcsLaTeXem??

\ifx\pdfoutput\undefined
% nejsem v pdftexu
\includegraphics{obrazek.eps}
\else % pdftex
  \ifnum\pdfoutput=0
  % pdftex, ale vystup do DVI, nevim, zda umi EPS nebo PDF
  \else
  \includegraphics[parametry]{obrazek.png}
  \fi
\fi

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz