cslatex a czech.sty

Zdenek Jedlicka zdenda_j at kme.zcu.cz
Thu May 3 10:06:01 CEST 2001

On Thu, 3 May 2001, Igor KOPRIVA wrote:

> Taky prispecham se svou troskou do mlyna. Ja mam doma RH7.0 CZ a na nem
> tetex-presne nevim kolik, ale kdyz jsem smazal babel a udelal texhash,
> tak mi stale hlasil, ze nemuze nalezt soubor czech.sty z babelu. Zjistil
> jsem, ze pokud si udelam Makefile na latexovani, tak je to OK. Treba to
> zpocatku pomuze nez budete mit lepsi reseni.
>
> S pozdravem Igor KOPRIVA

Mam RH7.0CZ + tetex z teto distribuce (konci to ...cz1.i386.rpm) a cslatex
+ \usepackage{czech} funguje bez problemu bez jakekoliv upravy. V
minulosti jsem pouzival RH6.0, 6.2 at uz ceskou nebo anglickou verzi a s
balicky pocesteneho tetexu jsem nikdy nemel problemy.

Doporucil bych odinstaloval tetex a vse co s nim souvisi (uz jste v nem
delal upravy) a zkusit to nainstalovat znovu - musi to fungovat bez
uprav.

          S pozdravem

                            Zdenek Jedlicka