Oramovani tabulky

Miroslav Fikar fikar at cvt.stuba.sk
Thu May 3 09:53:00 CEST 2001

Dalsia moznost je pouzit \usepackage{amsmath}, potom mozete pouzivat
\eqref{vzorec}, ktory dava zatvorky automaticky. Ak pisete vzorce, tak
je amsmath viacmenej nutna na pekne pisanie viacriadkovych vzorcov,
viet, a podobne.
M. Fikar

"Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV" wrote:

> Pokud jste stejne liny jako ja, muzete pouzit
>
> \newcommand*\qref[1]{(\ref{#1})}
>
> Potom \qref{vzorec} vytiskne i zavorky.
>
> Zdenek Wagner
> e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz
>
> see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
>          http://icebearsoft.euweb.cz

Dr.Ing. Miroslav Fikar
Associate Professor, Department of Process Control
Faculty of Chemical Technology, Slovak University of Technology in
Bratislava
Radlinskeho 9, 812 37 Bratislava, Slovak Republic
E-mail: fikar at cvt.stuba.sk, Url: http://www.ka.chtf.stuba.sk
Tel: ++421(7) 59.325 354, Fax: ++421(7) 52.49.64.69