Oramovani tabulky

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Thu May 3 08:44:36 CEST 2001

    Doplnim pana Bitta:

   Ak mate napr. nastavene pri definicii tabulky: {||r|c|l||}

  tak v tom poslednom riadku pouzite:

  \multicolumn{1}{r}{obsah 1. stlpca}&\multicolumn{1}{c}{obsah 2. stlpca}
 &\mulicolumn{1}{l}{obsah 3. stlpca} \\

On Thu, 3 May 2001, Igor KOPRIVA wrote:
> rad bych pozadal o radu, jak zajistit, aby posledni radek tabulky, nebyl
> oramovan a ostatni ano. Jak na caru vespod, je jednoduche, ale jak
> zajistit, aby svisle cary koncily u predposledniho radku?

   Mne sa zda, ze Vam nic nevypadlo. Treba pisat (\ref{vzorec}), teda tie
zatvorky nevzniknu samostatne ako je to v pripade prikazu \cite.

   Jano Busa (busaj at tuke.sk)