cslatex a czech.sty

Igor KOPRIVA igor.kopriva at seznam.cz
Thu May 3 02:03:21 CEST 2001

Taky prispecham se svou troskou do mlyna. Ja mam doma RH7.0 CZ a na nem
tetex-presne nevim kolik, ale kdyz jsem smazal babel a udelal texhash,
tak mi stale hlasil, ze nemuze nalezt soubor czech.sty z babelu. Zjistil
jsem, ze pokud si udelam Makefile na latexovani, tak je to OK. Treba to
zpocatku pomuze nez budete mit lepsi reseni.

S pozdravem Igor KOPRIVA