Pismo

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Wed May 2 09:38:21 CEST 2001

Dalibor Straka píše:

> Preji pekny den,
>
> nemohu priji na to jak vysazet dvojny integral po uzavrene plose
> neco jako \oint ale dvojnej.
>
> PS: Nechal jsem si vygenerovat tabulky fontu, ale nic jsem nenasel.
> Nehledal jsem spatne?
>
> na linuxu jsem vyzkousel vsechny tabulky v:
> \usr\share\texmf\fonts\fmt\ams...

Takovy znak v nejakem fontu existuje (ted si nevybavim jmeno), ale
bohuzel
integral ma zcela jiny tvar, takze se k cm vubec nehodi.
Ja jsem to resil prikreslenim elipsy v metapostu. Bylo to ucelove a
pro jednu velikost a nedokonale, ale treba Vam to pomuze. Samozrejme je
mozne to upravit pro vice variant. To moje bylo pro 12pt pismo.

\newcommand{\krouzek}{\rlap{\hskip4pt\includegraphics{krou.1}}}
\krouzek\iint\limits_{S} F(x,y,z)\cdot \mathrm{d}S

A do METAPOSTU soubor krou.mp:

beginfig(1);
pickup pencircle scaled .5pt;
draw fullcircle scaled 7pt xscaled 2;