Problem s prekladem dvi->PDF

Petr Aubrecht paubrecht at volny.cz
Tue May 1 02:07:57 CEST 2001

> V MikTeXu mne pri prekladu z dvi->pdf a z ps-->pdf hlasi preklad
nasledujici
> hlasku a je to
> tam casto.
>
> Current input buffer is -->src:3dokument.tex<--
> Unrecognized special ignored
>
> Nevite prosim Vas nekdo cim to je?
> Problem v cestine neni. Pouzivam MikTeX 2, ale objevovalo se to tam i v
1.20

Ne, cestinou to neni. -->src:3document.tex<-- je specialita, ktera
prohlizeci (Yapu) rika, ze takto oznaceny text je v souboru document.tex na
treti radce (neberte mne doslova, mozna to je 3. odstavec). Tak je mozne
1) z editoru volat prohlizec, aby ukazal editovane misto
2) z prohlizece volat editor, aby bylo lze opravit nalezenou chybu.

Program "dvipdfm" tento figl nezna a je z nej zmaten. Nicmene ho ingoruje,
takze vsechno je OK.

Zkratka - nedeje se nic, je to v poradku.

Kdyby Vas to drazdilo, tuknete do stavove radky na --src (zmizi), prelozte a
znovu spustte dvipdfm.

Petr