Dvojny integral

Dalibor Straka dast at regionet.cz
Wed May 2 21:19:43 CEST 2001

Hezky den, a omlouvam se za predchozi topic

Pavol Habuda wrote:

> sksute \oint\!\!\!\oint

Kdepak to nemuze fungovat
ja jsem spise hledal v amstex.tex neco jako \oiint, ale nepovedlo se
konkretne na linuxu /usr/share/texmf/tex/amstex/base/amstex.tex

nevite nekdo jestli existuje specialni font/sada maker pro takoveto
slozitejsi matematicke znaky?

Jaromir Kuben napsal
Takovy znak v nejakem fontu existuje (ted si nevybavim jmeno), ale
bohuzel integral ma zcela jiny tvar, takze se k cm vubec nehodi.
Tomu nerozumim "jiny tvar", "k cm se nehodi"?

Cetl jsem i odpoved s resenim pro 12pt pismo pomoci METAPOSTu ten
vsak neumim a nevim jak se s nim pracuje tak jej nechavam na
posledni moznost.

Dekuji
Dalibor Straka