OT: PS - prenositelnost

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Fri Mar 30 10:48:47 CEST 2001

On Fri, 30 Mar 2001, Polach Josef wrote:

> Nemate v dokumentu vlozeny obrazek pouzivajici nejakou kompresi a ASCII85?
> Muze se stat, ze nektery PS interpret nema k dispozici dostatek pameti a
> pak hlasi podobne nesmyslne chyby.
>
> Je to vytazena jedna stranka s vlozenymi obrazky EPS upravenymi v GIMPu, na ktere jsem si chtel vyzkouset, jake rozliseni bude prijatelne pri tisku na jine tiskarne.

Tim by se to dalo vysvetlit. GIMP dela EPS dobre, ale stane se, ze to
prave nekde zarve na nedostatek pameti. Pak staci pri ukladani EPS zapnout
Level 1 (nebo vypnout Level 2, nepamatuji si z hlavy, jak ten dialog
presne vypada a nechce se mi startovat X server a Gimp). EPS je sice pak
veliky a hotovy PS taky, ale da se dobre komprimovat napr. gzipem (nebo
info-zipem, aby to ve windows slo rozbalit winzipem).

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/