ad arialCE

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Mar 29 11:08:47 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Marcel Abas wrote:

> Dakujem za odpoved, ale neviem pod akym nazvom, alebo kde mam font Helvetica
> hladat. Podotykam, ze pracujem so starou dosovskou verziou a to co som
> nasiel na CTANE nemozem zrejme pouzit.
>
> Tiez som nenasiel nikde zmienku o subore chelvet.tex.

Na www.cstug.cz si najdete odkaz na CSTeX, ktery obsahuje radu baliku.
Jeden z nich je cspsfont, ktery obsahuje podporu standardnich PS fontu,
ktere jsou v PS tiskarnach. Je tam podpora
pro plain TeX i pro LaTeX. Soubor chelvet.tex je take v tomto baliku. Font
Helvetica nikde nenajdete, ten si musite koupit (nebo jste ho mozna koupil
s nejakym jinym programem). Pokud budete tisknout na PS tiskarne, pak jste
ten font koupil s tiskarnou a nepotrebujete jej v pocitaci. Pokud
pouzijete GSview, mate v nem automaticky nainstalovany dostatecne kvalitni
nahradni font. Pokud vytvorite PDF a pro dalsi zpracovani pouzijete
Acrobat Reader, pak s timto produktem dostavate omezenou verzi ATM, kde je
take font Helvetica.

> Takze zatial doe-mailovania			Marcel Abas

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/