ad arialCE

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Thu Mar 29 09:31:38 CEST 2001

On Thu, 29 Mar 2001, Marcel Abas wrote:

> Dobry den, chcel by som sa spytat, aky font v TeX-u je najblizsi fontu
> arialCE vo worde (musi byt s diakritikou).
>
> Skusil som csr - ten je trosicku mensi (samozrejme pri pouziti rovnakych
> velkosti fontov).

Arial je bezpatkovy font, nejpodobnejsi je asi Helvetica, kterou zna kazda
PS tiskarna a v baliku cspsfonts jsou pocestene metriky kompatibilni s
csfonty. Ghostscript ma v sobe kvalitni nahradu Helveticy tusim od URW,
takze by nemelo dochazet ke ztrate kvality, pokud PS tiskarnu nemate.

> Za odpovede vopred dakujem			Marcel Abas

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/
         http://members.xoom.com/z_wagner/