PS to paper

Pavol Habuda bzucino at yahoo.com
Wed Mar 28 21:38:15 CEST 2001

> ne nepatri. LaTeX vubec nezajima, jak si ovladac poradi s rastrovanim
> fontu. (btw, osobne mam tadsi plainTeX)

Suhlasim. Driver je specificky pre dany operacny system, a TeXu je jedno
pod akym operacnym systemom bezi. Je to vecou implementacie, ako si poradi
s I/O zariadeniami. Dalsou vecou je, ze mozno mate tzv. Windows tlaciaren,
tlaciaren ktora ma licenciu ze bude dobre behat pod Woknami. To neznamena
nic ine, ze nie su uvolnene hardwarove parametre takejto tlaciarne, a bohuzial,
mozete nou tlacit iba cez MS programy (Existencia ovladacov pre ine platformy je
spojena s faktom, ze sa najdu ludia co stravia isty cas aby "uhadli" ako sa
tlaciaren sprava po tom-ktorom byte ktory jej je predlozeny).

S pozdravom
Pavol Habuda