Vice stranek na jeden list v PS

Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wagner at cesnet.cz
Wed Mar 28 10:06:17 CEST 2001

On Wed, 28 Mar 2001, Polach Josef wrote:

> Dobry den,
>
> Kdyz chci z DVI prohlizece v KDE vytisknout DVI do souboru PS, je vse OK. Kdyz chci totez, ale treba dve nebo ctyri stranky na jednu (tvari se, ze by to mel umet, v nabidce to je), vytvori vsak jen prazdny soubor. Co delam spatne? Asi bych to mel zkusit radeji z konzole, co?

Ja bych to radeji resil pomoci programu, ktere jsou dobre popsany a jsou
na CTAN. Lze napr. poskladat stranky na urovni DVI pomoci programu dvidvi,
dviselect, dvibook a mozna i jinych (nevim je z hlavy vsechny) nebo pomoci
pstops poskladat PS.

> Da se nejak zaridit, aby vysledny PS byl mensi (treba na ukor rozliseni), abych to mohl "nanecisto" vytisknout kvuli korekturam? Nebo bych musel napred prevzorkovat obrazky, ktere vkladam?

Pokud mate bitmapove obrazky, musely by se prevzorkovat. Lze pouzit
komercni Acrobat Distiller a pri prevodu do PDF nechat prevzorkovat
bitmapy na nizsi rozliseni, ale to asi neni presne to, co chcete.

> Nasmerujte mne prosim na nejake skolicky nebo rozumy o PS pro temer zacatecnika.

Preskladani stranek je docela casty dotaz, mohlo by se neco najit ve FAQ a
v archivu teto konference. URL najdete na www.cstug.cz

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/