rotace a xdvi

Viktor Ber viktor at cesnet.cz
Mon Mar 26 20:37:30 CEST 2001

Dekuji vsem za podnety k sazbe "obraceneho e" shewa. O TIPA a WSUIPA jsem
zde jiz samozrejme cetl, take jsem drive pouzival balik phonetic z TeX
Live. Ale protoze vetsinu znaku pro transkripci poskladam bez pouziti
velkych baliku, chtel jsem to zkusit se shewa taky tak.

Rovnez ty baliky TIPA a WSUIPA se mi na prvni pohled zdaly na CTANU
rozlezle do ruznych souboru a zatim jsem nemel tolik casu to stahovat,
zkouset apod.

Nicmene, jeste jednou vsem dekuji.

Viktor Ber