Diakritika pri zvacsovani fontu

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Mon Mar 26 15:20:27 CEST 2001

On Mon, Mar 26, 2001 at 02:09:59PM +0200, Zdenek Wagner - Ustav chem.procesu AV wrote:

> Pricina je v tom, ze cmr10 nema pismena s diakritikou, musit pouzit cs
> fnoty, ec fonty nebo dc fonty. Pokud se podivate do Zpravodaju na muj
> serial LaTeXova kucharka, najdete v jednom z prvnich navod, jak takovy
> styl udelat.

Toto je spravna cesta, pozadujete-li spravne opticke skalovani
pisma. Pokud na ne rezignujete, nebo pro pouzitou rodinu pisma
neni k dispozici (treba Times), muzete dokument zvetsovat
az na urovni vystupnich driveru (dvips ci pdftex):
dvips -x1170 foo
[(14/12)*1000=1170]
Samozrejme pri specifikaci tiskoveho zrcadla
v TeXu pozdejsi zvetseni musite vzit v potaz.

Zdravim
--ps