Prezentace v ConTeXtu (???)

Richard.Sima at atlas.cz Richard.Sima at atlas.cz
Mon Mar 26 10:23:08 CEST 2001

> Priznam se, ze jsem dost zmaten. O tom, co je to ConTEXT jsem mel
> zcela jinou predstavu, nez co popisuje pan Sima. Mel
> jsem spatnou predstavu, nebo je zmatek v terminologii?
> Mohl by to nekdo znaly vysvetlit?

    Uz jsem zjistil, ze asi existuje vice produktu zvanych context, pricemz jeden se (zrejme) jmenuje ConTeXt a souvisi s nejak s TeXem a druhy se (urcite) jmenuje ConTEXT a je to freewareovy textovy editor. Moje odpoved je tedy k textovemu editoru a timto se omlouvam za neumyslne mlzneni, ale doposud jsem nemel tuseni o tom, ze existuji dva produkty se stejnym jmenem.

    S pozdravem,

        Richard Sima