texlive pro win + \special{em:graph blabla.pcx}

Lubos Kloc kloc at ipm.cz
Thu Mar 22 08:17:10 CET 2001

> Dobry den,
> sef prechazi na w98 s livetex a potrebuje zpetnou kompatibilitu s
> emtexem pro sve drive napsane clanky. Zjistil jsem, ze dvips zobrazit
> dvi s \special{em:graph blabla.pcx} umi, ale neprozretelne jsem sefovi
> prozradil, ze windvi ne. Ted po me chce primo windousi dvi prohlizec,
> ktery to umi...
> Kdysi jsem mel dviwin pro w3.1 (kdyz jsem jeste delal s win), ten to
> umel,  ale nejsem si jist, jestli to je win32 aplikace, ktera ma
> perspektivu preziti dalsich verzi win, navic nevim, zda umi i s
> [...]

Presne tuhle otazku jsem resil pred nekolika lety a vyresil
tak, ze jsem z DOSu presel na OS/2. Dodnes tohoto rozhodnuti
nelituji. Jak si tu nedavno posteskl tusim pan Stedry,
Mattesovy ovladace maji spoustu uzitecnych vlastnosti,
ktere jejich protejsky pro Win a Linux postradaji.

<FLAMES> Obavam se, ze ZADNA aplikace nema zarucenou
perspektivu preziti dalsi verze Win. Alespon zkusenosti
mych kolegu, kteri Win pouzivaji, to naznacuji. </FLAMES>

              S pozdravem,

                          Lubos Kloc