Ceske znaky v Metapostu

Jakub Zlamal zlamal at ufi.fme.vutbr.cz
Thu Mar 22 07:50:15 CET 2001

> Dobry den,
>    potreboval bzch vloyit ceske znaky do Metapostu. Pokud to udelam
> "normalne" pomoci label, tak mi pri prohlizeni PS GhostView spadne.
> Poredi mi prosim nekdo?
Pri prohlizeni PS vytvorene DVIPS nebo primo METAPOSToveho obrazku?

Prvni zavada je problem s fonty. Pravdepodobne Vam DVIPS nevlozil do
PS souboru vsechny fonty. Zkuste prepinac j0

Druhy problem je v tom, ze nemate nainstalovany ceske postscriptove
fonty, cili GS View nevi jak je zobrazit. Pokud je nainstalovany
mate, nemate je zapsany v souboru fontmap a nemate k nim nastavenu
cestu.

Jakub Zlamal