BibTex

Peter Gasparovic pegas at vlake.army.sk
Wed Mar 21 14:01:30 CET 2001

Libor Dvorak wrote:
> Pred casem jsem narazil na program bibdb (je na CTANu).
> Tehdy to bylo pro DOS (naprogramovano v Pascalu,
> omezeni na zhruba 16000 polozek), nyni i pro WinXY.Z.
> Osobni zkusenost ale nemam.
>                                                               Libor Dvorak

Ta Win32 verzia sa teraz vola Wbibdb. Ja som ju nasiel na CD TeXLive4
ako sucast baliku "4tex".
Je to dobra vec, ale chce to urcity cas na prestudovanie dokumentacie.
Moje pokusy s intuitivnym pouzivanim stroskotali na pomerne
nestandardnom sposobe triedenia a automatickej zmene zaciatocnych
pismen. Akonahle si vsak upravite triedenie a sablony zaznamov, mate
navzdy pokoj. Napr. ja som si musel pridat polia URL a ISBN. Okrem toho
si treba vytvorit subor pre prevod znakov v cp1250 (nie je nevyhnutny).

Ing.Peter Gasparovic
Air Force Academy in Kosice, Dept.of Aeronautical Engineering
tel: (+421-95) 6512 377, 483
fax: (+421-95) 6512 323
mailto:pegas at vlake.army.sk
http://www.korab.cz/pegas