Samotny obrazek na strance

Zdenek Wagner - Ustav chemickych procesu AV wagner at cesnet.cz
Tue Mar 20 15:48:41 CET 2001

On Tue, 20 Mar 2001, Mikulas Gangur wrote:

>  Celkem uspesne jsem nedavno vyzkousel float.sty a parametr [H] u
> plovoucich objektu. Prebirate tim zodpovednost za plavani.
>
>                              Mikulas Gangur

To se ovsem nehodi u celostrankovych plovoucich objektu, ktere pak temer
jiste vyjedou mimo stranku. Musel by se vlozit explicitne prechod na novou
stranku pred obrazek. Kdyz ale date \clearpage na vhodne misto za obrazek,
dosahnete totez i bez float.sty. Neberte to tak, ze mam neco proti
float.sty, ale tento styl se hodi spise pro jine ucely a ma radu dalsich
uzitecnych moznosti.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at mbox.cesnet.cz  or  wagner at icpf.cas.cz

see also http://www.icpf.cas.cz/wagner/